2012. március 16., péntek


Kecskemét♥

Ma voltam az Enikővel Kecskeméten :D tök korán indultunk szóval már 9-re ott voltunk :D
Kerestüünk valami kajást, mert semmi az ég világon nem volt nyitva még a Malomban...
Aztáán körbejártuk később a Malmot és háát persze moziztuunk és extra adag popcornt és üditőt vettünk :P
Aztáán Kecskemét kisebb részét is bejártuk és kerestük a buszmegállót :D
Nagyon imádtam♥ Csak azt sajnálom, hogy Máté és Tomi nem értek rá,de majd április 2.án lehet találkozunk velük*-* Vettem tavaszi cipőt és tüdőnacit :)))

ui: sikeresen a buszon hagytam a telefonomat,de még időben észrevettem itthon és anyuék felhivták és egy nő felvette,de mivel apu ki volt akadva és kiabát,anya nem értette rendesen a nőt,de remélem visszahozza nekem a drágaságot :(((( (MEGLETT HÁLA AZ ÉGNEK)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése